Thursday, August 22, 2013

3D Max-ში რეალისტიკური ფეხბურთის ბურთის მოდელირება




მოდით ვისწავლოთ ფეხბურთის ბურთის მოდელირების ერთ ერთი ყველაზე კარგი მეთოდი. იქნება რამეში გამოგადგეთ. ანდა სულაც ვინც მოდელირებას სწავლობს ხელი გაიწაფოს. მაშ ასე დავიწყოთ.


დავსვათ პროექციის ფანჯარაში ობიექტი Hedra 


შემდეგი პარამეტრებით.


დავაკონვერტოდ Convert to Editable Poly-ში.  მაუსის მარჯვენა კლიკი ობიექტზე და კონტექსტურ მენიუში მოვნახოთ დაბლა და დაუკლიკოთ Convert to Editable Poly.


შემდეგ მოვნიშნოთ ყველა Edge და დაუკლიკოთ  Editable Poly-ის ფუნქციას Split.


დავადოთ მოდიფიკატორი Meshsmooth-ი პარამეტრებით Iteration: 2  და მოუხსნათ Isolate Display.


არ გავაუქმოთ  პოლიგონების მონიშვნა და მივანიჭოთ მოდიფიკატორი Spherify იმ პარამეტრით როგორიც სურათზეა:


შემდეგი დავადოთ მოდიფიკატორი Edit Poly და მოვნიშოთ მთლიანად  ბურთის ზედაპირის პოლიგონები:


გაუკეთოთ Extrude ჩვენს ბურთს იმ პარამეტრით რომელიც მითითებულია სურათზე:


შემდეგ კი დავადოთ მეორეჯერ მოდიფიკატორი Meshsmooth-ი შემდეგი პარამეტრებით Subdivision Method: Quad output  და Iteration: 1.


დავადოთ მატერიალი:

შავი ნაწილი


თეთრი ნაწილი


საბოლოო შედეგი



წარმატებებს გისურვებთ.


წყარო: Youtube

No comments:

Post a Comment