Thursday, March 13, 2014

ანისოტროპული შეიდერის შექმნა Vray-ში



ამ გაკვეთილში ავხსნით თუ როგორ გავაკეთოდ ანისოტროპული მატერიალი. წარმოდგენა რომ გვქონდეს თუ რაზეა საუბარი, დაბლა მოცემულია სურათი რეალობიდან.


პირველ რიგში შევქმნათ  ქვაბის მოდელი, რომელსაც გამოვიყენებთ ამ გაკვეთილისთვის. 

გავაკეთოდ კონტური Spline-ით და შემდეგ  Lathe მოდიფიკატორით შევქმნათ გეომეტრია. გავასწოროთ ცენტრში და დავაკონვერტოდ Editable Poly-ში.


შემდეგ გამოვიყენოთ Shell მოდიფიკატორი და გაუკეთოდ ასევე Chamfer-Edge-ებს კუთხეებზე, სადაც ჭირდებათ მახვილი გადასვლა. ასევე დავადე Turbosmooth მოდიფიკატორი 2 iteration-ით. 

შედეგი გამოიყურება ასე:


შემდეგ თავსახურისთვის გამოვიყენოდ ობიექტი Cylinder. Exstrude და Bevel ინსტურუმენტების დახმარებით მივცეთ ფორმა როგორც სურათზეა. 


სახელური გავაკეთე Box მოდელირებით, ასევე Shell და Torbosmooth მოდიფიკატორების დახმარებით.


გადავიდეთ შემდეგ ეტაპზე და გავაკეთოდ მეტალის მატერიალი ქვაბისთვის. 


დაბლა მოცემულ მატერიალში ქვაბის ზედა ნაწილს (ანუ ძირის გარეშე, ძირს სხვა ტექსტურას დავადებთ) Bump-ში მიუთითე Jpg ტექტურა ნაკაწრების რომელიც მოცემულია სურათზე ნიმუშად, ხოლო UVW Mapping კი გავაკეთე ცილინდრული ფორმის, შემდეგ დავაკონვერტე Editable Poly-ში.


გავაკეთოდ ანისოტროპული მატერიალი ქვაბის ძირისათვის. დაბლა სურათზე მოცემულია ანისოტროპული მატერიალის პარამეტრები.


დაბლა მოცემული ტექსტურა მეორე მიუთითე Refrect color-ში. ხოლო პირველი ნორმალ ტექსტურა კი Normal bump კარტით Bump-ში. ასევე anisotropy rotation სლოტში კარტა Gradient Ramp- - Gradient Type: Spiral. ასევე გავასწორე UVW Mapping-ით Planar რეჟიმში.


ტექსტურები:




როგორც აღმოჩნდა პარამეტრ BRDF-ში გატესტვის შედეგად WARD რეჯიმი შეიდერის სახე უფრო ფიზიკურად კორექტულია:


ესეც ფინალური რენდერი:



წარმატებები.

წყარო: Render.ru

No comments:

Post a Comment