Thursday, August 29, 2013

ადამიანის სხეულის მოდელირება - ხელის მოდელირება



ადამიანის სხეულის მოდელირება - ხელის მოდელირება



ფერები აღნიშნავს შემდეგს:

წითელი - რაც უნდა წავშალოთ.
ლურჯი - რაც უნდა დავამატოდ.

შევქმნათ ობიექტი Box-ი სიგრძეზე 5 edge-თი:


გაუკეთოთ Extrude წინა 4 პოლიგონს და მივცეთ ფორმა როგორც სურათზეა:


გადავაადგილოთ ვერტექსები და მივცეთ გაღუნული ფორმა:


სიგანეზე დავამატოდ 2 edge და მივცეთ ფორმა:


გაუკეთოთ Extrude ცერა თითს 4 ჯერ ფორმის მისაღებათ:


მივცეთ ფორმა და დავამატოდ კიდევ Edge:



ისევ ვამატებთ Edge-ს ჯერ ჰორიზონტალურად თითებისთვის, მეორე ირგვლივ ჰორიზონტალურად და ცერა თითისთვის მთელს გაყოლებაზე. ხოლო მესამე კი თითების დასაწყისში ირგვლივ. იხილეთ სურათი:



პირველი გავჭრათ თითების მიბმის არეში როგორც სურათზეა, მეორე ცერა თითს მივცეთ ფორმა - მთლიანად ცოტათი გავწიოთ გვერდზე და ფორმები დავარეგულიროთ. ხოლო მესამე კი გაუკეთოთ კიდევ ჭრა როგორც სურათზეა და დაბლიდან მივაველდოთ წერტილები:



ფორმების დაზუსტება ამ ეტაპზე ყველაზე მთავარია, ცერა თითის არეში და პოლიგონალური ბადის ოპტიმიზაცია 4 კუთხა პოლიგონებით. ამისათვის გავაკეთებთ ჭრებს და წავშლით არასაჭირო ხაზებს:





დავველდოთ მონიშნული წერტილები:



უნდა მივიღოთ დაბლა მოცემული გეომეტრია:


შემდეგი ეტაპია გავაკეთოთ თითები. მივყვეთ სურათებს.

დავსვათ ცილინდრი კრუგომ 8 ხაზით და შუათითით დავიწყოთ - უფრო მოსახერხებელია ასე:


შემდეგ გადავიყვანოთ Edit Poly-ში და წინ გაუკეთოთ ჭრა როგორც სურათზეა:


უკანაც წაუშალოთ პოლიგონი:



გვერთიდა და ზედხედიდან  მივცეთ ფორმა თითს:







შემდეგ გაუკეთოთ ხელზე Atach-ი და გადავაკოპიროთ და თითის ზომები დავარეგულიროთ:



შემდეგ არ დაგვავიწყდეს ზემოდან თითთან წერტილების დაველდვა, სამკუთხედია მაგრამ ამას გამოვასწორებთ:



ეხლა გამოვასწოროთ ეს სამკუთხედები თითებს შორის და გავაკეთოთ ჭრა როგორც სურათზეა:




შემდეგ დავამუშაოთ მაჯის დეტალი. გაუკეთოთ Loop ით 2 ხაზი. (აღარ მოვხაზე ლურჯათ რაც დავამატე. პრინციპში აღარც ჭირდება. აწი უკვე ვამატებთ დეტალებს და მაქსის სტანადრტული Edge-ბი ჩანს მონიშნული).


Connect -ით შევაერთოდ როგორც სურათზეა:


გავაკეთოთ კიდე ერთი Loop ით კიდე ერთი ხაზი:


ფორმა დავარეგულიროთ:


და ამ ბოლო Loop-ის ბოლო მხარეს კი ეს ორი ვერტექსი მივაველდოთ ერთმანეთს:



ცოტათი დეტალიზაცია ცერა თითთან დავამატე ხაზები:



და დეტალზიაცია ხელის გულზე, წარმოვქმენი ჭრები რომელიც შეიცავს სამმკუთხედებს. რომელიც აქ ვიტყვი რომ გამართლებულია ეს იმისათვის რომ წარმოიქმნას ხელის გულის ნაოჭების გეომეტრია. ხოლო შემდეგში ჩვენ თუ დავამათებთ მოდიფიქატორს Turbosmoth-ს თავისთავად დაგლუვების დროს რაც ხდება ამ მოდიფიკატორის მოქმედების შემთხევვაში 3 კუთხედები გაქვრება. ეს მოდიფიაკტორი ასევე დაგლუვების გარდა უკეთებს მეშს ავტომატურად ოპტიმიზაციას 4x პოლიგონების სახით.


სულ ეს იყო. ხოლო ვისაც სურვილი აქვს შეუძლია გადაიტანოს Zbrush-ში და დაადეტალიზიროს უფრო.




წყარო: arildwiro.com

No comments:

Post a Comment