ადამიანის სხეულის მოდელირება - ხელის მოდელირება
ფერები აღნიშნავს შემდეგს:
წითელი - რაც უნდა წავშალოთ.
ლურჯი - რაც უნდა დავამატოდ.
შევქმნათ ობიექტი Box-ი სიგრძეზე 5 edge-თი:
გაუკეთოთ Extrude წინა 4 პოლიგონს და მივცეთ ფორმა როგორც სურათზეა:
გადავაადგილოთ ვერტექსები და მივცეთ გაღუნული ფორმა:
სიგანეზე დავამატოდ 2 edge და მივცეთ ფორმა:
გაუკეთოთ Extrude ცერა თითს 4 ჯერ ფორმის მისაღებათ:
მივცეთ ფორმა და დავამატოდ კიდევ Edge:
ისევ ვამატებთ Edge-ს ჯერ ჰორიზონტალურად თითებისთვის, მეორე ირგვლივ ჰორიზონტალურად და ცერა თითისთვის მთელს გაყოლებაზე. ხოლო მესამე კი თითების დასაწყისში ირგვლივ. იხილეთ სურათი:
პირველი გავჭრათ თითების მიბმის არეში როგორც სურათზეა, მეორე ცერა თითს მივცეთ ფორმა - მთლიანად ცოტათი გავწიოთ გვერდზე და ფორმები დავარეგულიროთ. ხოლო მესამე კი გაუკეთოთ კიდევ ჭრა როგორც სურათზეა და დაბლიდან მივაველდოთ წერტილები:
ფორმების დაზუსტება ამ ეტაპზე ყველაზე მთავარია, ცერა თითის არეში და პოლიგონალური ბადის ოპტიმიზაცია 4 კუთხა პოლიგონებით. ამისათვის გავაკეთებთ ჭრებს და წავშლით არასაჭირო ხაზებს:
დავველდოთ მონიშნული წერტილები:
უნდა მივიღოთ დაბლა მოცემული გეომეტრია:
შემდეგი ეტაპია გავაკეთოთ თითები. მივყვეთ სურათებს.
დავსვათ ცილინდრი კრუგომ 8 ხაზით და შუათითით დავიწყოთ - უფრო მოსახერხებელია ასე:
შემდეგ გადავიყვანოთ Edit Poly-ში და წინ გაუკეთოთ ჭრა როგორც სურათზეა:
უკანაც წაუშალოთ პოლიგონი:
გვერთიდა და ზედხედიდან მივცეთ ფორმა თითს:
შემდეგ გაუკეთოთ ხელზე Atach-ი და გადავაკოპიროთ და თითის ზომები დავარეგულიროთ:
შემდეგ არ დაგვავიწყდეს ზემოდან თითთან წერტილების დაველდვა, სამკუთხედია მაგრამ ამას გამოვასწორებთ:
ეხლა გამოვასწოროთ ეს სამკუთხედები თითებს შორის და გავაკეთოთ ჭრა როგორც სურათზეა:
შემდეგ დავამუშაოთ მაჯის დეტალი. გაუკეთოთ Loop ით 2 ხაზი. (აღარ მოვხაზე ლურჯათ რაც დავამატე. პრინციპში აღარც ჭირდება. აწი უკვე ვამატებთ დეტალებს და მაქსის სტანადრტული Edge-ბი ჩანს მონიშნული).
Connect -ით შევაერთოდ როგორც სურათზეა:
გავაკეთოთ კიდე ერთი Loop ით კიდე ერთი ხაზი:
ფორმა დავარეგულიროთ:
და ამ ბოლო Loop-ის ბოლო მხარეს კი ეს ორი ვერტექსი მივაველდოთ ერთმანეთს:
ცოტათი დეტალიზაცია ცერა თითთან დავამატე ხაზები:
და დეტალზიაცია ხელის გულზე, წარმოვქმენი ჭრები რომელიც შეიცავს სამმკუთხედებს. რომელიც აქ ვიტყვი რომ გამართლებულია ეს იმისათვის რომ წარმოიქმნას ხელის გულის ნაოჭების გეომეტრია. ხოლო შემდეგში ჩვენ თუ დავამათებთ მოდიფიქატორს Turbosmoth-ს თავისთავად დაგლუვების დროს რაც ხდება ამ მოდიფიკატორის მოქმედების შემთხევვაში 3 კუთხედები გაქვრება. ეს მოდიფიაკტორი ასევე დაგლუვების გარდა უკეთებს მეშს ავტომატურად ოპტიმიზაციას 4x პოლიგონების სახით.
სულ ეს იყო. ხოლო ვისაც სურვილი აქვს შეუძლია გადაიტანოს Zbrush-ში და დაადეტალიზიროს უფრო.
წყარო: arildwiro.com
No comments:
Post a Comment